sjukt tött

Hej alla pigga.
Kom hem för några minuter och har bara kollat några bloggar, sitter dock och halvsover så minns inte ett skit som jag har läst..
Dagen var väldigt rolig idag i skolan, vi sålde fika och det var sjukt mysigt och nästan allt gick åt, direkt efter skyndade jag mig till jobbet.
På bussen mot tåget så fick jag ett sms om att pappas mormor/farmor, pappas sista levande släkting har gått bort, brast ut i gråt tyvärr...
Jobbet gick väldigt segt, även fast det är löning idag så hände det inte ett skit...
Ska nu gå och lägga mig för ska upp tidigt imorgon för jobb.
Jobbar imorgon sen har jag lov fram till onsdag kväll då jag jobbar igen..
Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0