not enough

Asså jag känner att tiden inte räcker till till något, känner mig stressad hela jävla tiden, helt sjukt!
Iaf vaknade sjukt sent idag, men somnade om och vaknade flera gånger, tvingade nästan mig själv till att sova längre, iaf gick upp runt 10, fixade mig och lagade lunch, blev någon sorts pizza som vi köpte igår men jag la på lite bacon, körsbärstomater och extra ost haha, tog rätt så lång tid att skiten skulle värmas så fick till slut stressa till tåget.
Hade tänkt ta senare tåg egentligen men av någon anledning så tog jag tåget tidigare vilket var tur för jag hade helt glömt bort att tågen går endast en gång i timmen vid den tiden..
Skulle annars ha kommit försent till den enda lektionen jag hade idag..
Lektionen var rätt så rolig faktiskt, kollade först klart en film och sen var det dags för min grupp att göra en lek, blev dans stopp med massa gamla godingar haha, den enda som dansade var typ bara jag haha även fast jag inte var med...?
Efter skolan drog jag hem till Sofia, vi drack kaffe och tog det lugnt typ, sen när jag skulle ta tåget hem så var det försenat över 20 minuter.. Var så sjukt kissnödig efter 2 koppar kaffe redan då, och när jag närmade mig nynäs trodde jag på riktigt att min kissblåsa skulle explodera..
Kom hem och sen åkte vi direkt till simhallen, sen åkte vi hem och åt middag, sen dess vet jag inte vad jag har gjort men tiden har bara flugit förbi..
Ska nu ta bort nagellacket samt klippa bort mina naglar, ska jobba imorgon och söndag och även måndag..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0