Migrän från helvete

Hej! Igår var en stressig dag, hade en lektion och prov på den lektionen, slutade skolan 9 och sen sålde vi våra bakelser, gick sjukt bra även fast vi hade konkurrens, det var 2 företag till som sålde bredvid oss..
Efter skolan fick jag iaf skjuts av Fredrik till jobbet, skit skönt!
Väl på jobbet var jag så trött och hade jätteont i huvudet, har inte haft så jobbigt migrän på länge.. Fick frågan om jag ville sluta en halvtimme tidigare, och det var skit bra för då hann jag med mitt tåg annars skulle jag ha fått vänta en timme.
Påvägen hem mådde jag så illa och trodde jag skulle spy. Det va skit kallt ute sen när jag gick ut från tåget. Kom hem och la mig under elementet med kappan på och allt, frös så mycket och mådde såå dåligt.
Duschade snabbt och borstade tänderna och sen la jag mig i sängen och somnade direkt. Vaknade imorse och hade fortfarande ont i huvudet.
Åt lite frukost och nu sitter jag på tåget till jobbet, det har blivit såå kallt så snabbt.. Typ vinter redan.
Skulle egentligen blogga igår när jag kom hem men mådde som sagt så dåligt så jag hade ingen ork.
Jobbar bara 5 timmar och 30 min, sen ska jag hem och äta och sen ut! 
Här kommer 2 bilder från igår
Det här var allt vi sålde och nästan allt gick åt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0