man lär sig mycket

Fan blir så sjukt förvånad av mina föräldrar ibland. Pratade med dom om weekendresor till typ barcelona, paris och london och sånt och jag vet att dom skulle ha sagt nej om jag frågade sen sa dom idag att det va okej och bla bla bla, så började kolla på resor och hade tänkt åka idag med Sofia men det blev lite ändrade planer men vi ska iaf åka någon annan gång när det passar bättre liksom!!
Mina päron ska åka på skidskytte grej i december, så dom är borta första helgen i december, så nice!
Ska nog hitta på något roligt :D
Kom nyss hem från simhallen, idag ska jag kolla klart filmen haha, kollade aldrig igår för fastnade framför youtube och sen så lyssnade jag på massa låtar och skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0