knas

Hej!
Kom hem för cirka 20 minuter sen, är sjukt trött!
Vaknade skit tidigt imorse och var i skolan runt 8, hade en lektion och sen skulle vi sälja bullar, gick skit bra, vi tjänade strax under 500 lappen, ändå sålde vi bullar för bara 5 kr!
Hade sen en till lektion och då lekte vi hela havet stormar bara!
Slutade sen och fick skjuts av Frida till mitt jobb, skulle fixa dricka till oss så jag gick i driven istället för att gå in i restaurangen haha! Såg lite fucked up ut men skit samma!
Jobbade några timmar och sen slutade jag och åt lite mat, pratade med Fanny ett rätt så bra tag.
Nu ska jag duscha och sen sova! Jobb väntar även imorgon bitti!


Hahaha går i driven.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0