justja

Kom på nyss att jag inte har bloggat idag.
Seg dag, morgonen började med en lärare som hatar mig mer än typ livet, slyna.
Sen hade vi lunch och då drog jag och Frida till Max och käka, tog dock bara en lyxshake men det var fett gott!!
Sen hade vi 2 lektioner, var skit flummig så kunde inte göra så mycket haha.
Sista lektionen kollade vi på en bra film, har sett den tidigare så det var ju trevligt.
Efter skolan drog jag men Sofia, Markus och Can till Bistro så att Sofia kunde beställa första lagliga, hon fyllde 18 idag så det var skit trevligt!
Efter det åkte jag hem och käka middag och sen har jag bara kollat tv med mamma.
Ska snart gå och lägga mig, pallar dock inte sova än haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0