home

Hej!
Kom hem för tio minuter sen, shit vilken skön dag jag har haft idag, kom ju hem rätt sent igår och somnade runt 1, vaknade imorse klockan 9 skulle annars ha gått upp runt 6 tiden så det var väldigt skönt med "sovmorgon".
Iaf gick upp och åt frukost och drack kaffe, åkte sen till centrum och köpte den där tröjan jag snackade om igår, ni får se en bild imorgon för kommer antagligen ha på mig den imorgon hehe, men den är sjukt snygg med vita byxor så jag hoppas verkligen att det inte regnar imorgon för tänker inte ha på mig vita byxor när det regnar, big no no!!
Skoldagen flöt på, hade läxförhör som första lektion.. Gick mindre bra haha!
Efter skolan drog jag och Sofia och shoppa igen, den här gången kollade vi igenom ALLA affärer haha!
Tråkigt nog hittade jag inget som passade mig, är just nu ute efter en lite mer varm tröja, typ stickad eller något men hittar bara sånna som jag har typ, men vi får se, kanske hittar något snart.
Ska snart äta middag sen blir det mys hemma typ, kolla på ph och sen så började jag kolla på en film i söndags som jag antagligen kommer se klart idag, har dock sett den en gång tidigare men den är fett rolig och värd att kolla på haha! Den heter iaf Identity thief , lite filmtips en vanlig tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0