Framtidsdrömmar

Asså på senaste tiden har jag börjat tänka på framtiden rätt så mycket, asså tänk er att bo ihop med mannen du älskar och barn i något fint hus och komma hem efter jobbet och bara ha det mysigt, typ vid den här årstiden tända en brasa eller ljus.
Asså hur mysigt som helst, jag längtar verkligen till den dagen då jag hittar en kille som jag älskar jätte mycket och bara gifta mig, eller jag vet inte riktigt om jag vill gifta mig haha men aa.
Flytta ihop i en villa och ha en fin design på huset så att det både är hemtrevligt och modernt liksom.
Och senare skaffa barn tillsammans och en eller flera katter haha!
Längtar faktiskt sjukt mycket, vet inte om det är för att det börjar bli kallt ute och jag tänker på alla mysiga kvällar med tända ljus eller något eller om det är för att jag känner mig redo redan nu.
Det har jag inget svar på tyvärr men något är det iaf.
Skulle verkligen vara amazing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0