bullar

Hej!
Lång dag som fan idag, gick upp skit trött, var inte alls kul att gå upp.
Fixade mig och drog till skolan, Aleks mötte upp mig vid centrum, kulkul :)
Hade en lektion och sen drog vi till centrum och införskaffade lite grejer till imorgon, imorgon ska nämligen jag och Gizem sälja bullar i skolan för att samla in pengar till vårat företag!
Så hela kvällen har jag stått och gjort kanelbullar..
Nu är sista satsen i ugnen och sen är jag äntligen klar!
Var hos tandläkaren idag, fick höra en sjukt bra nyhet men det tänker jag inte berätta hehe, dom har även spänt tandställningen så har skit ont i käften nu!
Sen kollade jag och Sofia på ph och sen hade jag en lektion i 10 minuter och sen slutade jag.
Kom hem, åt och åkte och handla lite saker som jag behövde till kanelbullarna, bland annat mjölk och jäst och skit!
Kom hem 6 och sen dess har jag stått och bakat!
Imorgon har jag bara 2 lektioner och en lång håltimme, på den ska vi sälja alla våra bullar.
Sen efter skolan ska jag jobba några timmar!
Lär ju komma hem skit sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0