bättre

Den här dagen har iaf varit lite bättre än gårdagen, allt är fortfarande inte bra men det närmar sig!
Vi hade några lektioner idag, inte många alls, på lunchen drog jag och Frida till max, jävla fetton haha!
Efter skolan hade vi någon ledarskaps grej, så vi fick hitta på en lek och ha några ettor och tvåor i en grupp och så hade vi massa grupper som fick göra våran lek, jag fick vara "ledaren", fick berätta hur allt gick till och sånt, haha skit stelt, försökte vara lite snäll och alla bara kolla på mig... Hahaha! Men var största bitchen i början, typ sa att alla ska vara med, även om dom inte pallar!
 
Kom hem, hann vara hemma i 10 min och sen åkte vi till simhallen.
Efer det handlade vi och sen åt vi middag.
Därefter var jag tvungen att baka, hade en hel del att baka tills på fredag men har typ inte tid imorgon, slutar sent (17.45) och sen ska jag ut med en kompis samt så måste jag plugga.. Har prov på fredag.

Från imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0