bakis

Vaknade pigg imorse, åt frukost och precis när jag gick hemifrån så kom baksmällan, fyfan va dåligt jag mådde haha!
Var så sjukt illamående, trodde helt ärligt att jag skulle spy på tåget...
Jobbet gick bra, hade faktiskt väldigt kul i kassan när jag var jobbig mot Jimmy som stog i köket och alltid ville ha olika hamburgare!
Sen så fick jag en halvtimmes rast och sen så hade jag cirka 2 timmar kvar.
En halvtimme innan jag slutade så ser jag min mamma och några till stå utanför mitt jobb, nice!
Dom käkade medans jag jobbade klart sen bytte jag om och köpte med mig mat som jag åt i bilen.
Fick skjuts hem och det var såååå skönt!
Skulle egentligen komma hem om 50 min men jag har redan varit hemma i en halvtimme!
Idag fyller Johanna år så jag ska om ett tag till hamnen och fira henne, är sjukt trött och måste egentligen plugga men skitsamma vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0