tisdag 24

Om prick en månad är det jul, inte för att det spelar mig någon roll för firar inte jul då, önskar dock att jag hade sånna traditioner.
Ja vad har jag gjort idag?
Började med att va i skolan såklart, kom hem och åt mat och sen åkte vi till simhallen.
Kom hem och baka, eller gjorde havrebollar, det är nämligen öppet hus i min skola imorgon och då ska vi sälja fika.
När jag var klar ringde Niklas mig, han ville komma till nynäs och träffa mig, varför inte tänkte jag.
Mötte upp han, snackade om allt mellan himmel och jord, det var ett tag sen vi snacka. Åkte runt lite, sen var vi en sväng på ica maxi och där stötte vi på Sammy, Johanna, Danielle och Lina.
Sen skulle jag typ hem och nu sitter jag och lyssnar på musik.
Har bara en lektion imorgon och den slutar 1, och sen börjar "öppet hus" klockan 3 till 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0