sovdags

Hej!
Black friday today, skit dålig rea har det varit i haninge centrum, var skit taggad över att shoppa men det var knappt rea liksom..?
Hade bara 2 lektioner och en lång håltimme, på håltimmen hann jag kolla affärer, käka donken och ta en cruise med Sammy.
Efter skolan åkte jag ner till nynäs och hämtade ut ett paket till mig, det var min salva mot eksem, kommer inte ihåg om jag har berättat men har fått handeksem av mitt jobb. Det bästa var ju att jag beställde igår kväll och fick det idag, snacka om snabb leverans.
Kom hem och åt middag, sen skulle vi till simhallen men jag pallade inte så jag satt kvar i bilen och lyssnade på musik på högsta medan mina föräldrar var och simmade.
Direkt efter det åkte vi till Länna, köpte en ny telefon till pappa, blev en iphone 6s.
Sen beställde vi lite grejer från fyndiq som behövs, ska nu hjälpa pappa med sin iphone och sen blir det en dejt med sängen, till skillnad från vissa så jobbar jag hela helgen tyvärr.
Är inte alls taggad på det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0