skolk

Hej!
Fan va seg dag idag, började dagen med att vakna skit sent och jag var skit trött fortfarande, gick upp, åt och fixa mig sen och sen mötte jag upp Danielle och fick skjuts till skolan, riktigt nice.
I skolan var det en skit dag rent allmänt, lite tjafs och så men inget att skriva om liksom.
Sen på näst sista lektionen fick vi slutade tidigare så vi hade en håltimmes rast.
Typ när det var en halvtimme kvar innan min lektion började ringde Sammy mig och fråga om vi kunde ses, absolut sa jag då.
Han kom till skolan med bilen och så bestämde vi oss för att ta en cruise runt handen typ.
Åkte först och tanka och sen var vi överallt, skulle egentligen tillbaka till sista lektionen men sjukanmälde mig istället hehe :D
Efter ett tag så åkte vi tillbaka till skolan och då hämtade jag mina grejer och sen åkte vi och lämnade Sammys bil, då kom Danielle och plocka upp oss och skjutsade hem Sammy till Vh och sen fick jag skjuts hem.
Stog och snacka med Danielle ett tag och nu är jag här, ska alldelles strax äta middag typ, är sjukt hungrig haha!
 
Har märkt att jag på senaste tiden typ aldrig lägger upp bilder, men tar typ inga bilder längre, det kommer i stunder liksom, så snart lär det komma en stund då jag lägger upp bilder väldigt ofta haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0