pjuh

Ja vad ska man skriva idag då?
Känns som att jag skriver samma sak dagligen, men jag gör typ samma sak dag ut och dag in..
Morgonen började med jätte bra humör och taggad på livet, åkte till tandläkaren, där gjorde dom en hel del och nu har jag jätteont i tänderna..
Påväg till skolan så blev jag så jävla arg och ledsen samma sak, fick massa flashbacks och jag kunde inte hantera det riktigt.
Mötte Sammy och sen Johanna och några till, drog till lektionen och sen så var det lunch i skolan och därefter idrott och sen slutade jag runt 2.
Fick skjuts hem av Frida, så himla skönt, kom hem och åt middag själv och nu tänkte jag kolla på ph, har fortfarande inte sett avsnitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0