okej

Sitter just nu och bara lyssnar på musik och skriver med lite folk, ska alldelles strax ta mig till lidl för att hälsa på en kille som jobbade på mitt jobb men slutade för några veckor sen!
Sen tror jag att jag ska träffa Lova men det är lite osäkert just nu!
Imorse var jag helt död, snoozade några gånger för mycket så fick stressa jätte mycket sådär på morgonkvisten, härlig känsla det där.
Hann iaf med tåget, skolan flöt på som vanligt, efter skolan drog jag och Gizem till centrum, haha gjorde bort mig lite dock, det var ett leksaksrör utanför en affär och Gizem trigga igång mig och ba kör kör kryp igenom så jag gjorde det haha, fastnade dock halvvägs och kunde knappt komma ut haha!
Kom hem och åt middag och nu sitter jag här.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt och sova för är alldelles för trött när jag lägger mig och jag lägger mig alltid alldelles för sent. Men innan det lär det bli ett avsnitt av ph eller någon annan serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0