hello

Sitter just nu i mitt rum och tänkte kolla på paradise hotel, har missat hela veckan så har en del att ta igen.
Efter det blir det nog criminal minds eller något.
Idag i skolan försökte jag och Gizem göra en try not to laugh challenge MEN, när vi hade spelat in mer än halva så bestämde min dator sig för att avsluta "photo booth" helt oväntat och SÅKLART så försvann allt, besvikelsen som uppstog för den var skit rolig..
Aja vi ger inte upp och kommer antagligen att försöka igen inom kort!
Efter skolan så åkte jag in till stan och mötte upp mamma där, köpte "julklapp" till mig redan nu från Victoria Secret.Det är ett passfodral typ, skit fint tycker jag, kommer antagligen inte lägga upp bild på den nu, kanske sen när jag får resten av julklapparna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0