hell

Hej! Har haft en jätte jobbig huvudvärk hela dagen idag, eller snarare migrän, men jobbigt har det iaf varit.
Började dagen alldelles för tidigt, hade idrott idag, lär få träningsvärk imorgon haha så otränad som jag är.
Efter skolan åkte jag och Gizem till banken i Farsta och sen var det dags att åka hem.
Kom hem för en timme sen, har bara ätit middag och pratat i telefon.
Mina föräldrar har tagit upp julpynten idag också, älskar julpynt och sånt men det är liite tidigt nu haha.
Men det är ändå mysigt, fast har ingen "julkänsla"..
Äsch ska rulla ner till pappa nu och så ska vi beställa lite medicin och skit haha.
Sen blir det ph eller liknande resten av kvällen tills jag somnar, är skit trött så det kommer gå snabbt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0