Get to know me tag

Tänkte göra en tag, så Här kommer svaren och frågorna!
Vad heter du? - Iryna
Smeknamn? - Ira
Födelsedag? - 17 juli
Stjärntecken? - Kräfta
Yrke? - Har inte direkt ett yrke eftersom jag inte har utbildat mig än, men just nu så jobbar jag på donken.
Längd? -151
Hårfärg? - Har just nu ombre men min naturliga är brunt
Ögonfärg? - gröna typ
Piercing? - har hål i öronen
Tatueringar? - inte än
Höger/vänster hänt? - höger hänt
Bästavän? - har många
Favoritfilm? - She's the man, bad teacher och friends with benefits
Favoritserie? - Har rätt många haha, greys anatomy, två och en halv män, how i met your mother, criminal minds osv.
Favoritlåt? - För tillfället har jag 3 låtar som jag lyssnar på sjukt mycket. Danny: Såsom i himlen. Yasin byn: vart jag än går. Adele: Hello
Favoritfärg? - Lila
Favoritrestaurang? - har ingen
Favoritaffär? - Gina tricot, bik bok och new yorker
Favoritbok? Gillar kriminal deckare, men har ingen favorit.
favorit tidning? - Aftonladet hahaha
Favorit skor? - converse
Favorit plats? - vart som helst utomlands
Vart befinner du dig om 10 år? - förhoppningsvis med jobb och familj.
Stationär eller bärbar dator? - bärbar
Känsla just nu? - Ledsen, sämsta humöret du kan tänka dig.
Idol? - Ain't nobody got time for that
Genre? - pop, lite allt möjligt
Vad tänker du på just nu? - Skola, jobb, jobbiga killar.
Vad kollar du på? - Nada
Vad har du på dig? - Jeans och klasströjan 😂
Hund eller Katt? - katt alla dagar i veckan
Coca Cola eller Pepsi? - pepsi Max och coca Cola zero
Vad köpte du senast? - En tröja med snörningar från new yorker om inte choklad räknas.
Språk? - svenska, engelska, ryska och ukrainska
Smsa eller ringa? - ringa alla dagar i veckan bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0