18/11

Kom nyss hem, var ute ett tag med Hanna, skulle till ett ställe men det var stängt haha.
Skolan idag var rätt så lugn, hade även utvecklingssamtal, det gick väl lite mindre bra haha men det ska vi inte prata om nu.
Efter skolan åkte jag med Sammy till willys i port73 och sen så skulle jag hem typ, kom hem och åt och sen drog jag ut.
Ska nu läsa igenom ett häfte, har nämligen nationella imorgon och man måste ha läst klart häftet innan imorgon då, och jag började idag, dock är det skit segt så det tog mig hela tågresan att komma en tredjedel..
Ska läsa lite nu, ska försöka läsa klart hela men orkar egentligen inte. Sen beroende på när jag är klar med det så ska jag nog kolla på ph, har missat hela veckan, fast tror dock att jag inte kommer kolla idag heller, är skit trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0