tröttis

Fyfan va trött jag har varit idag.
Sov mer än 10 timmar inatt men var ändå skit trött när jag vakna.
Det var kaos i trafiken imorse så mitt tåg blev inställt så jag kom 20 minuter försent till min första lektion.
Därefter hade vi håltimme som vanligt i 3 timmar, var i centrum då och sen så hade vi matte och skulle egentligen haft håltimme igen och en lektion till halv 5, men vi fick sluta tidigare vilket ledde till att jag slutade 1.
Satt kvar i skolan och kolla på woman in black 2.
Efter det drog jag till hemköp och köpte en mars haha var så jäkla hungrig.
Åkte till huddinge för vi skulle hämta våran bil från lagning, innan det så kollade jag och mamma i några affärer, hittade fan en affärer som sålde snygga klackskor för mina små fötter haha..
Hämtade sen våran bil och åkte sen till hornbach och bauhaus.
Kom hem och har precis ätit middag.
Ska typ äta chips nu och sen sova.
Imorgon är det onsdag, dagen som jag hatar mest på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0