sunday

Söndag idag, sol men jäkligt kallt ute.
Vaknade 8 och gick upp och åt frukost. Därefter åkte vi till simhallen och kom hem och åt middag typ runt 2.
Sitter just nu och kollar på olika nagel grejs, blir så sjukt inspirerad. På senaste tiden har jag blivit sjukt intresserad av naglar.. Ska beställa hem en hel del nageldekorationer ikväll och sen börja öva på mina naglar och försöka fixa snygga naglar, förhoppningsvis blir det snyggt också haha!
Imorgon är jag ledig för ska få en leverans från ikea mellan 9-12 och sen så är det väldigt onödigt att komma för en halv lektion eftersom jag ändå måste åka tidigare från skolan eftersom jag ska till sjukhuset...
Så därför blir jag ledig, klagar iaf inte haha!
Ikväll händer det absolut inte ett piss, ska bara kolla på pll och äta choklad typ eller glass, vi får se helt enkelt!
Kollade igår på melodifestivalen och tycker verkligen att Måns förtjänade att vinna, det var den bästa låten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0