utedag

God eftermiddag på er gott folk!
Humöret har varit på topp även idag, gick upp 5 och gjorde pannkakor, blev så himlans gott!
Skulle till gymmet men det var strul med tågen, jag kom en halvtimme senare än planerat, hann iaf gymma en halvtimme och sen fick jag skjuts av bästa Danielle till skolan!
Var på rudan med klassen och tog typ 1000 bilder, hade det skit mysigt, vi körde kubb och sånt!
Åkte till nynäs och mötte up fevveeh, sjukt länge sen jag såg henne.
Var med henne ett tag och sen skulle hon in till sthlm och jag skulle hem, kom hem, städade och nu ska jag typ bara kolla på revenge och sen äta middag och därefter ska vi handla mat.
Igår kväll kollade jag på nytt avsnitt av pretty little liars, tyckte det var fett bra!
Från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0