the daaaaay

Godkväll!
Tänkte blogga lite snabbt, den här dagen har varit helt okej, dock så har jag haft en hel del tankar i hjärnan och inte kunnat slappna av och mått lite sämre än vanligtvis.
Började ju dagen med huvudvärk och även fast jag tog en treo så släppte inte det förrän kvällen runt 6 tiden.
Var iväg och simmade och sen handla vi lite och därefter åt vi middag halv 3 haha.
Sen gick mina föräldrar på promenad och då passade jag på att ha musik på högsta.
Runt 6 ringde Hanna och frågade om jag skulle ut med henne och Zarha, drog ut och var ute en stund sen så hängde vi hemma hos Zarha, medans Zarha klippte gräset så snackade jag och Hanna.
Sen snackade vi allihopa om allt mellan himmel och jord, jävligt skönt att träffa dom där tjejerna!
Kom hem och har målat mammas naglar och kollat ett avsnitt av pll, har ett kvar innan ett nytt kommer ut men tror jag tar det imorgon istället, är väldigt trött så tänkte duscha och sen får vi se.
Lång dag imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0