On my way home

Hej! Sitter just nu på bussen hem, ska gå av om cirka 10 min! Ja vad ska man säga om jobbet? Jag älskade det haha!
Det började med att jag kom dit och fick kläder och skor, byxorna var gigantiska men ja.. Skorna satt som ett smäck och dom var fan snyggare än allas andras för jag har mindre fötter och då är det andra skor!
Sen fick jag tvätta händerna och då förklarade en arbetskamrat hur man skulle göra pommes, så jag fick vara på pommes duty mesta delen idag, fick sätta i pommes i fritösen, och ta ut dom och salta och stoppa ner dom i paketen! Gick rätt så bra förutom att jag råkade få het olja som droppade rakt över hela handen, och det brändes som fan.. Men kände knappt av det sen för var så stressad men nu på hemvägen blev det värre!
Fick sen lära mig kassan, göra smoothie, frappe, glass och kaffe. Gjorde min första glass och den blev perfekt haha! Och sen så fick jag lära mig hur man gör i kassan och sånt och fick även ta emot 3 första kunder och jag kunde inte vissa saker, men det gick bra ändå, klarade det iaf! 
Det kändes bra iaf!
Nu när jag kommer hem så ska jag äta middag, är inte ens hungrig sen min stora frukost..
Sen blir det serie, pll tror jag, haha har fortfarande inte sätt avsnittet och säger varje dag att jag ska kolla haha! 
Men vi får se helt enkelt!
Är så himla trött just nu, och har ont i hela käften..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0