Morning

God morgon! Här sitter jag i baren och baxar internet haha! Gårdagen var fucking AMAZING!!!! Elafonissi är fan den finaste stranden jag har sett!! Den stranden har varit med i sjukt många reklamer. Fyfan va fint det va asså, tog typ 3 miljoner bilder men det är inte samma sak på bilder som irl. Men helt klart värt att åka dit, nackdelen va att det blåste sjukt mycket och att jag brände mig haha, vi gick runt hela stranden med solen i ryggen!
På kvällen när vi kom hem så var det typ storm här, jag såg en stooor tromb mitt i vattnet utanför oss nästan, en tromb är nästan som en tornado..
Det va jävligt coolt att se faktiskt haha!
Sen hände det inte så mycket på kvällen. Idag har vi bara hunnit äta frukost och snart ska vi åka till Platanias, en stad som är lite större än den vi är i just nu och den har en hel del affärer, men lär inte köpa något till mig men alltid kul att kolla i affärer, och jag kan ändå inte sola haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0