Jobb time

Hej på er! Vaknade runt 10 och var rätt så pigg, gick upp och sminkade mig och fixade mig och sen åt jag typ brunch, blev ett ägg och en avokado samt en knäckemacka med ost på och sen kaffe med en bulle haha!
Jävligt mycket för att vara mig men måste hålla mig mätt idag på jobbet! Sitter nu på bussen mot jobbet då, hittade ett par hörlurar hemma som jag har just nu och dom funkar helt okej, kunde varit bättre bas men det får duga tills jag får tid över att köpa ett par nya!
Fick mitt nya schema till sommarjobbet, jobbar på fredag och sen är det sjukt utspritt på grund av att jag har ett till jobb! Så den här veckan är jag ju inte ens ledig förutom igår och jag har för mig att jag är ledig nästa måndag, så ingen helg för mig haha!
Äsch cash is king!
Juste på jobbet på donken så måste jag ha tofs och en fläta i tofsen så jag fixade det och ser ut som typ en tolvåring haha.. Fyfan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0