dööör

Hej!
Har haft en grym dag idag, började med att jag vakna jävligt trött men blev pigg snabbt, åt frukost, sminkade mig och tagga till skolan.
Hade en lektion och sen håltimme då gymmade jag, körde armar.
Kom till handen och mötte upp Wilma en snabbis, sen hade vi 2 lektioner som man fick göra rester på, gjorde klart ALLA mina rester!!!! Lyckan som uppstog då!
Sen hade vi privatjuridik och då hade vi bara rättegångsrollspel och jag fick vara nämndeman så jag satt bara där och lyssna!
Kom nyss hem och ska snart äta, imorgon har jag en sista sak att göra i skolan och det är att redovisa på samhälle! Sen är jag klar md hela skiten, skiiiit glad!
Funderar på om jag ska gymma innan skolan imorgon, men har typ ingen ork, vill ut och springa men det ska tydligen regna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0