yesterday

Igår så var jag hemma mestadels, drog ut vid 6 och sprang till willys för att köpa chips och dricka, och därefter åkte jag hem till Fanny, åt massa skit och fortsatte kolla på 50 shades of grey samtidigt som vi snacka mycket osv.
Senare vid 9 tiden tror jag att det var så kom Sammy och Mathias och plockade upp oss i ösmo.
Åkte runt lite i nynäs och sen så drog vi till en pizzeria där vi stötte på Johanna, Danielle och Micke.
Sen släppte Sammy av oss och jag och Fanny drog till tåget, åkte med henne en station och sen skulle jag hem, kom hem och kunde inte somna på ett tag.
Idag vaknade jag väldigt sent men fortfarande skit trött.
Städade hela huset, åt frukost och sen åkte vi till simhallen och därefter åkte vi till Länna och handen.
Handlade lite grejer och sen åkte vi hem och åt och hade egentligen 2 planer för kvällen men båda sket sig hahaha!
Så istället ska jag käka chips och kolla på serie.
Imorgon jobbar jag 5 och en halvtimme och på måndag kommer jag att vara på jobbet i 10 timmar men jobbar bara 9 timmar. Eller bara och bara, det är väldigt mycket.. Länge sen jag hade så långa pass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0