workwork

Hej!
Nyss hemkommen från jobbet, fick sluta 2 timmar tidigare vilket resulterade i att jag är hemma 2 timmar tidigare, logiken fungerar hahahaha!
Nej skämt åsido, jobbade lite mer än 7 timmar och det var fan tufft haha, påminn mig att aldrig mer boka in mig på såna helvetes pass.. Åt på jobbet, fördelen med att folk som gillar en jobbar är att man får ALLTID sjukt mycket mer än vad man köper, köpte 4 pack nuggets och mozzarella sticks och pommes, fick en stor pommes, extra dipsås, istället för 4 nuggets fick jag 6 och istället för 3 mozzarella sticks fick jag 5, haha älskar jobbet!
Men samidigt är jag sjukt mätt fortfarande även fast jag åt klockan 5, det är typ 5 timmar sen?
Efter jobbet drack jag gooodaste latten, asså omg, tog en latte och hällde på grädde och kolasås och chokladpulver, asså det var ren himmel!!! Så jävla gott haha!
Nu sitter jag hemma iaf och funderar på om det är värt att hämta chips nu eller om jag ska skita i det..
Imorgon har jag inga planer för ännu, får se vad som händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0