well..

Hejsan!
Som jag skrev i mitt förra inlägg så kom jag hem halv 3 och skulle duscha, meeen så blev det inte haha!
En kvart efter snapade Sammy mig och sa att han va i nynäs och vi bestämde då att vi skulle ses, så han plockade upp mig utanför mig. Han skulle hämta några vänner från nynäs vid 4 tiden och han hade åkt för tidigt haha.
Så höll han sällskap, vi cruisade runt överallt, lyssnade på musik. Hade rätt mycket att prata om också, älskar att prata med honom, får alltid se saker ur en annan vinkel och det är jävligt skönt, speciellt om man har killproblem haha..
Han släppte av mig strax efter 4 utanför min dörr, dels för att han inte ville att jag skulle gå själv i mörkret och för att eftersom det var skit varmt ute igår så tog jag ingen jacka för jag trodde att jag skulle vara ute typ en kvart eller något och det hade börjat regna och skit kallt och blablabla. Fick iaf skjuts hela vägen hem.
Duschade, la mig i sängen men kunde inte somna, jag somnade strax efter klockan 6 och vaknade 11, så efter 5 timmars sömn känner jag mig som en zombie, idag var egentligen första dagen på länge som jag hade kunnat sova ut men nu blev det inte så för att jag kom hem sent och var uppe i varv och kunde inte somna.
Städade lite snabbt, åt mat och sprang till bussen, skulle åka till simhallen.
Kom hem för inte så länge sen, ska typ kolla serier och imorgon är det skola så måste lägga mig tidigt ikväll..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0