rolig kväll

Godmorgon!
Hade en väldigt rolig kväll igår, träffade som sagt Sammy, han kom och hämtade mig.
Direkt efter åkte vi och plockade upp Danielle.
Efter det åkte vi till ica maxi och var där ett tag tills vi bestämde att träffa Johanna och Micke vid nynäs pizzerian för att typ alla förutom jag och Danielle skulle käka.
Hade väldigt roligt där, pratade väldigt mycket om allt möjligt, sen drog vi till maxi igen men vi var bara där en liten stund för vi bestämde oss för att åka till vh istället och träffa några där.
Kom dit och köpte en dricka och lite choklad men sen bestämde vi oss igen för att åka till nynäs. Där träffade vi Lova och Adam. Var tvungen att snacka med Lova och jag gjorde nog allt lite värre än vad det var innan.
Sen åkte vi runt lite till, Adam åkte vidare och Lova åkte med oss.
Lyssnade på musik, hade allsång och dansade som fan i bilen haha!
Var även väldigt irriterad vilket märktes men efter att jag hade snackat med Sammy så lugnade jag ner mig lite.
Sen åkte vi till centrum och då skulle jag gå hem, ringde Fanny och gnällde lite haha.
Kom hem strax innan 11, duschade och la mig i sängen men kunde inte somna på ett tag.
Vaknade 8 imorse, fixade mig, åt och nu om några minuter ska jag röra mig mot tåget för att åka till sthlm för att möta upp Fanny.
Ikväll händer nog ingenting, men lika skönt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0