mer shopping

Dagen idag tillbringades även den med shopping, denna gång med Fanny och det var både i farsta och handen.
Först var vi i farsta och kollade massor, hittade ett fint mjukis set i velour eller va fan den nu heter, typ som cashmir, mjukt tyg eller vad det nu heter haha. Men färgen fanns inte i min storlek men hittade den i handen och hade istället svårt att välja färg så slutade med att jag inte köpte den i butik utan jag kom hem och beställde den i blå eller typ marinblå, men den är fett mysig att ha hemma och ba mysa, har ju alltid mjukis på mig hemma haha!
Iaf i farsta åt vi, jag åt donken för fick hot wings och mellan pommes för 10 så passade på haha och sen köpte vi glass på burger king.
Efter det åkte vi till handen, kollade runt lite snabbt. Stötte på Aleks mitt i centrum också.
Tog sen tåget hem och har typ bara ätit middag och fastnat vid youtube hela kvällen haha!
Imorgon skulle jag till frissan men det blev ändrade planer i typ sista stund även fast mamma bokade tiden för över 2 månader sen.
Så vi får se vad den har att erbjuda imorgon, eftersom jag har sagt det många gånger så firar vi inte jul när alla andra firar jul så för mig är den 24e bara en tråkig hemma dag typ..
Btw den där tröjan är den färgen jag köpte dressen i.
valde mellan persikofärgad eller blå, men föredrar blå! Hahah på den här bilden ser jag ut att ha lite mycket fett på magen om man kollar i spegeln från sidan men det är bara tröjan som la sig så, hoppas jag iaf ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0