Bang my head against a wall please

Hej!
Idag har jag inte gjort något vettigt alls, vilket skrämmer mig en hel del eftersom det enda jag har gjort är att tänka på det här året som har varit och alla år innan också.
Kommer göra ett vanligt årsinlägg som jag brukar göra men det kommer nog senare, för måste läsa igenom ALLA inlägg från hela året för att bli påmind om hur jag kände då och så vidare.
Kan ni fatta att det är 31 timmar kvar till ett nytt år? En ny start och allt vad det innebär, är faktiskt rätt taggad på 2016, hoppas att det blir ett bättre år för mina nyårslöften är dom bästa och dom enda som jag kommer lyckas hålla!
Största chocken idag blev nog ändå att en person som en gång i tiden betydde en hel del, hörde av sig på första gången på ett halvår.. Vi har inte pratat för sista vi sa var ett tjafs...
Iaf, ska bara ta det lugnt ikväll, äta chips och bara chilla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0