<3

Igår kväll kollade jag på criminal minds och åt chips och fastnade framför youtube lite för länge så hade svårt att somna och jag skulle upp 7, var väldigt jobbigt faktiskt eftersom man sover alltid längre på lov så det blir alltid så!
Jobbet gick bra, var väldigt lugnt faktiskt. Är dock absolut INTE taggad inför morgondagens pass, men får vara lite gladare då det är sista pass för detta år och typ det längsta som jag har haft hahah!
Efter jobbet skyndade jag mig till tåget och mötte upp Fanny, hon skulle åka hem idag så det var ltie sorgligt faktiskt..
Sa hejdå till henne och satte mig på tåget tillbaka.
Det har snöat skit mycket idag, så det är rätt så mycket snö ute och jag äääälskar det sååååå mycket!!
Älskar verkligen snö, inte slask men när det är vitt och glittrigt ute! Mysfaktor gånger tusen!
Nu kollar jag på criminal minds igen men tog en paus för att jag tröttnar snabbt när jag kollar serier som är längre än 20 min.. hahah ADHDn slår in då.
Ska duscha snart och sova, har migrän så måste få bort det tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0