24e december aka julafton

Igår hade jag knappt tid att blogga tyvärr.
Vaknade, åt frukost, städade och sen ringde mammas kompis och invita oss till dom.
Så vid 12 tiden började jag fixa mig osv, lockade håret också!
Satte på mig alla dom nya kläderna som jag har köpt nyligen. Det roliga var att jag kom på att allt jag hade köpt på 2 dagar, exakt allt var i samma färg hahah och det var marinblå..
Kom till handen och så började vi äta massa och dricka, var rätt så packad ett tag, fyfan va jobbigt, och jag som skulle leka med barnen och skit, lurade till slut in dom i ett leksakstält och dom kollade på någon barnfilm medans jag halv sov haha!
Kom hem runt halv 11 och hade väldigt svårt att somna så somnade runt 2 tiden och vaknade 8 imorse, stabilt!
Idag vet jag inte vad som händer, ska kanske träffa Fanny ikväll men det återstår att se!
Gårdagens outfit
asså jag älskar färgen på min tröja!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0