tisdag..

Hej på er!
Vaknade 6 imorse och låg kvar i sängen till halv sen gick jag upp och fixa mig och sånt och nu sitter jag klar här och väntar på att jag ska gå till tåget!
Igår så satt jag hemma och tänkte nu ska jag se klart det här avsnittet på pll och sen sova så är jag pigg imorgon och då var klockan runt 9 sen lite innan 9 så ringer Lova och bah vill du ses?
Så jag drog ut och hade typ 10 procent på luren haha!
Sen typ en halvtimme innan jag skulle dra hem fick jag några snapchat och tänkte kolla lite snabbt så att min lur inte dör och då hade jag 7 procent så såfort jag öppnade snapchat så dog min jäkla telefon....
Kom hem och laddade den och då skulle jag skriva in i min pinkod och då trodde jag att jag hade mitt gamla pinkod så när jag hade 1 försök kvar innan kortet skulle låsas så kom jag på att det är nytt så fick springa runt och leta efter skiten och tillslut så lyckades jag :D
Sen så somnade jag runt 11 så var skit trött imorse..
Nu vart det här inlägget jävligt långt och jag har ingen bild så säkert ingen som kommer orka läsa hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0