plugg, plugg och ännu mera plugg

Åhh har pluggat så jäkla mycket idag så min hjärna typ kokar hahah!
Var iaf i simhallen och simmade lite, sen så drog vi till Länna och skulle köpa blommor, mina föräldrar är typ besatta av blommor -.-
Sen så kom vi hem runt 3 och och runt 4 och efter det så har jag suttit nonstop och gjort en stor jävla uppgift som skulle in idag och redovisning som ska redovisas imorgon.
Fast tog en liten paus i typ 20 minuter och då åt jag tårta och efter det jordgubbar och vindruvor och då blev jag skit pigg och fortsatte jobba och nu är jag trött som fan.
Men är stolt över mig att jag faktiskt gjorde uppgifterna haha!
Den här veckan kommer vara helvetesveckan..
Men efter det är det chill typ förutom 1 eller 2 prov :D
Sen är det SOMMARLOV!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0