ojsan..

Haha trodde jag hade bloggat men tydligen inte...
Iaf dagen har varit lugn förutom spanska provet, det gick åt helvete..
Sen så fick vi tillbaka en del på np i engelskan och då fick jag ett C, ganska bra :)
Sen så kom jag hem och åt lite och drog till gymmet med Lova, men innan det så vaxade jag mina ben (fitta vad ont det gjorde asså) och sen så provade jag mina shorts som jag hade förra sommaren och dom var fucking gigantiska på mig :0
Så måste typ köpa nya nu...
Körde armar på gymmet, skiiit jobbigt.
 
Imorgon är det np hela dagen i matte, så jäkla jobbigt :(
Ska nog ha shorts och t-shirt eller något, hoppas jag inte fryser bara ..
Bjuder på en bild från innan gymmet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0