fy och blä

Godmorgon på er!
Vaknade för ett tag sen, känner mig "bakis" utan att ha druckit haha!
Känns bra asså, helt seg i kroppen, huvudvärk och törstig som fuck!
Onice asså!
 
Kan ni fatta att det redan är första maj, det känns som om det var nyår för bara några veckor sen men det är fan 5 månader sen :/
Tiden går så extremt snabbt, det är bra på ett sett för snart är det sommarlov :D
Men dåligt på ett annat att man blir äldre så snabbt!
Känner lite ångest över att bli äldre, fattar dock inte varför..
 
Aja idag, idag så ska jag inte göra så mycket eftersom jag är så trött, men ska kanske plugga beroende på om jag orkar.. Skulle gymma idag egentligen men det orkar jag fan inte :(
Men ska nog bara kolla serier hela dagen och bara slappna av som fan, om jag inte hittar någon som vill dra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0