Skit kul

Sitter på tåget hem för tillfället och är just nu i flemingsberg men tåget får inte fortsätta åka därför att det har varit åskoväder i sthlm så vi får inte åka för det ledde till strömavbrott och jag kollade nyss sl och det står att tågen mot nynäs inte går..
Det går bra nu asså...

Aja igår så var vi ute och käka pizza och det var jätte gott sen hängde vi med till Shahrzad och kollade på några klipp på youtube sen drog vi vidare till stan på typ ett förkrök..
Drack knappt något för mådde så himla illa..
Sen var det en kille som köpte ciggpaket till mig haha helt jävla gratis :D
Kom hem rätt så tidigt, tror klockan var runt 1 och sen kollade vi på 17 again och jag somnade mitt i filmen.
Sen så ringde alarmet klockan 8 imorse och då började jag packa och skit, åt frukost och städade sen åkte vi till resecentrumet och därifrån tog jag tåget hem!
Det gick fan snabbare än det förra tåget :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0