shopping..

Åkte till Farsta idag med morsan, skulle köpa shorts typ.
Kollade runt bokstavligen talat överallt, men alla shorts var skit stora även fast det var minsta storleken..
Sen så gick vi in på kappahl och mamma tyckte att jag skulle prova shorts från barnavdelningen, så jag sa till mamma att jag är för stor för det.
Men eftersom jag har gått ner ganska mycket i vikt nu så fick jag fan på mig ett par svarta shorts i storlek 146...
Hahaha det är typ 3 eller 4 storlekar ifrån S...
Blev skit chockad :0
Köpte dom iaf, för dom satt fan perfekt :D
Sen så köpte jag ett par mjukisbyxor, som oxå var från barnavdelningen hahah!
Fyfan nu måste man typ köpa byxor från bebisdelen.. :D
Aja är iaf glad att jag köpte ett par shorts :D
Var verkligen i behov av det.
Igår kväll kunde jag inte somna, dels för att det var svinvarmt i mitt rum och dels för att jag smsa med en person.
Nu ska jag typ kolla på Revenge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0