ont

Känner mig så rastlös men har ingen ork till att göra ett piss heller haha!
Kändes konstigt att inte gymma..
Den här natten var förjävlig, sov typ 3 timmar på hela natten, vaknade varje kvart och kunde inte sova.. Värsta av allt var att jag drömde något konstigt så fick panik i sömnen och slog huvudet i väggen, aj säger jag bara!
Ska sätta på en film och lägga mig i soffan.
Vill vara frisk till imorgon så att jag kan gymma och träffa mina kompisar och fika och grejer! Fast hinner egentligen inte gymma, för tänkte locka håret och jag suger på sånt så det kommer typ ta hela dagen haha!
Nu ska jag försöka äta lite vindruvor, så jag får i mig vitaminer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0