no time

Hello!
Har inte haft tid att blogga idag alls!
Vaknade runt 9 och grattade pappa och sånt sen så åt jag frukost och började sminka mig och fixa mig och sånt sen så åkte vi till Länna och skulle köpa några saker och efter det drog vi till kyrkan. Sen påvägen hem åkte vi förbi pappas kompis för han ville ha hjälp med att renovera så pappa skulle kolla läget.
Sen så åkte vi hem och köpte med oss pizza och sånt, fast jag åt kebabtallrik :D
Direkt när jag hade ätit klart så sprang jag till tåget som bara går en gång i timmen och åkte till ösmo för att träffa en person.
Va med han ett tag sen så skulle jag hem och han skulle dra vidare till sina polare!
Kom nyss hem typ och är jätte trött!
Igår så var jag på skit dåligt humör men bästa Fanny såg det och då bad hon mig ringa henne så ringde henne och hon fick mig att skratta flera gånger så blev glad igen haha, med henne är det aldrig deppigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0