mys dag

Har haft en jätte mysig dag hitills, vaknade runt 10, åt en god frukost sen åkte vi direkt till torö stenstrand och låg där och solade rätt så länge. Har redan fått en bränna ;)
Skulle bada men det var så extremt kallt så jag gick in halvvägs sen så gav jag upp haha! Plus det är så svårt att gå in i vattnet när det är så stora stenar så man bara glider och ramlar haha!
Sen efter det åkte vi runt lite till olika affärer och köpte massa gott till ikväll, jag ville ha blåbär och jordgubbar och det fick jag, sen så har vi vattenmelon hemma så det blir nog en fruktkväll :D
Ska snart äta middag och efter det blir det nog gossipgirl!
Imorgon fyller farsan år och otuligt nog så är det kyrkan imorgon oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0