Kaos kväll + bildbomb

Igår så var jag och Fanny och Shahrzad ute och drack, sen blev vi bjudna på en fest med 20+Åriga killar. Helt okej var det där, fast mådde så jäkla illa ett tag så kunde inte dricka mer! Så hann nyktra till mig rejält.
Innan det så blev jag skit full och somna på en gunga haha, men sov typ 2 minuter!
Sen så var det massa killar som bjöd mig på cigg, skit nice ju så länge man är lite gullig mot dom. Sen försökte dom flesta som bjöd på cigg å ragga haha!
Sen drog vi typ till en krog och Fanny och Shahrzad kom in men jag gjorde inte det hahaha!
Sen kom vi hem typ vid 2 tiden och somna runt 3.
Va så jävlaaaaaaa bakis imorse, sprängande huvudvärk och mådde illa...
Men tog en treo så försvann allt fast illamåendet kom tillbaka.. 
Vi sov typ 6 timmar inatt oxå haha!
Åt nyss en skit god "toast" och snart ska vi sätta igång och fixa oss lite snygga och sen blire pizza och ännu en fest haha! Det här kommer inte gå bra :/









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0