:D

Heeeeej!!
Igår kväll var perfekt :)
Haha gjorde inte så mycket men en sak bestämdes som jag inte kan berätta för då kommer det inte hända haha!
Sen så skrev jag med några personer haha som gjorde mig glada!
Somnade 1 och gick upp 7 för att gymma och ringde Fanny.
Kom hem för en timme sen och har redan hunnit göra ganska mycket :)
Ska till sjukhuset klockan 1.
Fan vad jag är på sjukhuset ofta.. :0
Det är så galet varmt ute nu och speciellt på kvällarna eftersom jag har ett duntäcke och jag måste alltid sova med täcket över halva ansiktet annars kan jag inte somna,och fatta hur varmt det blir liksom haha!!
Väldigt gammal bild, eller från förra året när jag fyllde år :D bra jävla kväll var det där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0