Bra dag!

Idag började det med att jag hade matte sen efter en liten rast så hade jag prov, slutade 10.40 och då fick jag :D Sen åkte jag hem och åt, sen ringde Danielle och ville träffas så gick ut och från ingenstans kom Fanny :D Jag blev sjukt glad, hade inte träffat henne på 3 månader så vi var en liten stund sen drog vi hem och då gick jag och åt sen drog jag ut med Lova och vi satt på tåget och då kom det en snubbe som var sjukt sur sen började han prata med oss, han var ganska trevlig. Sen tog vi tåget till nynäsgård och där blev det lite tjafs mellan mig och en kille hahah spottar på såna som han! Men nu ska jag iaf gå och duscha för är sjukt trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0