22 januari

Hej.. Vet att det har gått ett tag igen, men har bara mått skit dåligt och inte orkat bry mig. Vad har hänt då? Har sålt min katt förra helgen och först idag slog det mig att Tiger inte är kvar här, har gråtit i 2 timmar nu av saknad. Vet att det var det bästa för han men jag saknar stunderna när han springer och möter mig vid dörren när jag har varit borta ett tag, saknar att han ligger och snarkar bredvid mig, saknar att gosa med han och bli galen på han för han får något ryck och börjar springa runt och bitas haha.
Fanny var här den helgen som de nya ägarna hämtade katten, hon var här fre-mån, det var jätteroligt att hon var här förutom ett litet tjafs för att jag är en fitta, men vi drog en utgång på fredagen och slutade med att vi blev utkastade. Sen har vi varit och kollat affärer och så var vi på bio, våran lilla tradition.
På måndagen fuckade jag upp en sak men det löste sig efter några dagar. Vi hade våran första hemtenta och jag var nästan dödssjuk, har inte varit så sjuk på ett tag.
I fredags skulle det bara vara en hemmakväll men vid halv 9 fick jag en inbjudan till en efter tenta fest och jag var på, hade det mysigt!
Idag har jag inte gjort så mycket, var på bio och kom hem för en timme sen typ, såg på Split, den var ganska bra faktiskt!
 
Mår fortfarande jävligt dåligt och står just nu inför ett tufft val och jag vet inte hur jag ska göra, just nu vill jag bara lämna Karlstad och inte komma tillbaka på några veckor.. Vet inte vart jag vill heller, vill bara vara själv men ändå inte.
Jag är bara trött på allt, trött på mig själv, trött på att behandla mig själv illa, trött på att bli illa behandlad av andra. Helt enkelt trött, min kropp orkar inte mer. Jag orkar inte mer. Jag vill inte.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste orka finis!! Det BLIR bättre. Jag lovar <3

2017-01-22 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0