ojjj

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade men nu kör viiiii:
Måndag: Jag låg i sängen nästan hela jävla dagen för att jag var så himla trött.. Gick dock ut på en promenad på kvällen, super skönt!
Tisdag: Första dagen i skolan, jag var super nervös och av någon jävla konstig anledning så hälsade jag helt random på en tjej utanför skolan, det visade sig att hon skulle gå samma program som mig samt så var hon från Sthlm, super kul! Så under den dagen hängde vi väldigt mycket, på kvällen skulle jag inte göra så mycket men sen blev det att vi gick på välkomstfesten som ture fixade inför nollningen, och där startade våran nollning i 3 veckor.
Det var en skit bra dag/kväll och vi gjorde massa grejer, vi hade stadsvandring och det var super roligt och juste vi blev uppdelade i 3 lag (Hela vår klass då) och vi alla lag fick varsin general och fadder osv. Festen spårade totalt, jag blev svinpackad och spydde hehe.. Kom iaf hem vid 1 och lagade lite mat osv.
Onsdag: Dag 2 i skolan, gick bra, skulle vara nollning på kvällen men jag kunde inte komma för jag hade tvättid osv. #vuxenlivet.
Torsdag: Skola igen, gick bra, åkte hem och var hemma i 20 min, hann slänga i mig sallad och sen dra igen. Kom tillbaka till skolan där vi skulle ha en vinstig, det var skit kul haha, gick ut på att vi hade olika stationer och allt handlade om vin typ, vi fick en hel del nollevin och på 2 av 5 stationer så gick stationen ut på att dricka vin.. Vi fick även spexa till det och sjunga inför våra generaler, har inte sagt det tidigare men man får ett poäng för varje gång man närvarar samt ett fjäskpoäng, det ritar generalerna på tröjorna, hitills går det ganska bra för mig hehe! Iaf, senare på kvällen var det fest, skit kul, åkte hem vid 12 och kom hem runt 1.
Fredag: Ledig från skolan däremot så hade vi en nykter aktivitet på nollningen, vi skulle nämligen tävla i volleyboll, det gick ganska bra faktiskt, även fast vi nästan hamna sist haha, kom hem på kvällen och drack te och stog i duschen i en timme för att jag frös sååå mycket.
Lördag: Vi mötter vid 13.30 vid stora torget, gjorde lite grejer och sen så fick vi veta att det tydligen hade gått fejknollor i vår klass, dom är egentligen faddrar men dom skulle låtsas gå i klassen för att få alla att bli vänner typ. Vi hade under dagen en föreningskamp, det gick jättebra för ture, därefter var det paus, och då drog nästan hela klassen till kebabhouse för att käka. För mig blev det endast en pommes då jag med Fanny har bestämt oss för att bli vegetarianer! Efter pausen var det dags för att dra oss till vårat hemliga place och leka lekar och dansa, dricka osv. Var med på en rolig lek då jag och en fadder fick sitta i mitten med ryggarna emot varandra och fick sjuka frågor av klassen samt generalerna, och varje gång vi sa samma person, asså antingen jag eller hon så skulle alla i ringen dricka, och när vi var oense så skulle vi dricka.
Haha det var sååå sjuka frågor men kul var det. Efter det drog vi vidare till en festival där alla nollor på hela skolan samlades, var dock väldigt full ett tag men det löste sig, kom hem vid 2 och sen somnade jag skit sent för jag skrev med några personer osv.
Söndag: Idag skulle vi bygga våra flottar som vi ska tävla med på onsdag, men jag tillförde ingenting för jag satt bara helt jävla bakis och så.. Kom hem och köpte pizza och sen så snackade jag lite med mina föräldrar och sen kollade jag yt, nu tänkte jag sova, imorgon är det skola och sen tillbaka till Sthlm.
 
Under nollningen hitills har jag lärt känna jättehärliga människor och har haft det super kul, kommer dock aldrig överleva i 3 veckor, känner mig redan död. Just nu vill jag bara att nollefriden är över, dom som vet dom vet ;)



Dom här bilderna sammanfattar allt haha! Har mer videos än bilder, och videosarna är crazyyy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0